Procesy:

Według filozofii Lean Management, wszystko co nie dodaje wartości do produktu jest stratą. Zatem eliminacja strat w procesach biznesowych jest najbardziej efektywną drogą zwiększania produktywności. Warto więc przyjrzeć się bliżej procesom biznesowym w Państwa przedsiębiorstwie i poszukać możliwości poprawy efektywności, co przełoży się na zwiększenie zysków. Optymalizacja procesów biznesowych oparta jest na identyfikacji i wyeliminowaniu ośmiu głównych źródeł potencjalnych strat: nadprodukcja, nadmierne zapasy, transport, zbędne ruchy, zbędny proces, bezczynność/oczekiwanie, wady, niewykorzystanie potencjału i kreatywności ludzkiej.

Optymalizacja procesów biznesowych to jedna z najbardziej efektywnych metod utrzymania pozycji firmy i opracowania działań, dzięki którym firma prześcignie konkurencję. Celem każdej optymalizacji procesów biznesowych jest oszczędność czasu, budżetu i zasobów ludzkich. Optymalizacja procesów biznesowych upraszcza działalność firmy a nie komplikuje jej i nie biurokratyzuje. Doradzając firmie współpracujemy z jej pracownikami tak, aby wiedza została w firmie. Mamy na koncie zakończone sukcesem wprowadzanie zmian i umiemy zapobiegać problemom.

Obszary, w których możemy pomóc:

  • Poprawa efektywność produkcji, redukcja strat, przyspieszanie procesów
  • Skrócenie czasu dostarczania produktów i usług, w celu umocnienia pozycji firmy wobec jej konkurentów
  • W sposób ciągły, efektywnie i optymalnie doskonalenie i rozwijanie kompetencji Menedżerów i pracowników operacyjnych w ustalonych, przemyślanych kierunkach
  • Przeprowadzenie audytu organizacji dla rekomendacji właściwych działań, dalszego rozwoju Zarządu i kluczowych pracowników
  • Doskonalenie wewnętrznych procesów biznesowych
  • Niwelowanie ryzyka związanego z przeprowadzeniem w firmie zmiany